December 19, 2012

Brasserie Bakboord

 Ravioli van groene appel gevuld met brandade van pompoen en espuma van karnemelk
 Hertenbiefstukjes met zalf van rode kool, veenbessencompôte en kruidkoek-wildjus
 Scholfilet uit de oven, bulgur van rode biet, gerookte biet, doperwtjescrème en beurre blanc
 Crème brûlée van sinaasappel-chocolade met passievrucht-sinaasappel sorbetijs
 Schuimig soepje van ananas met kokosijs en krokante chocolade

Voor mijn verjaardag afgelopen maandag wilde ik als restaurantliefhebber natuurlijk uit eten! Het was nog niet zo heel makkelijk een restaurant te vinden wat open is op maandag én waar ik nog niet eerder was geweest. Een restaurant dat altijd wel op mijn 'wishlist' stond is Brasserie Bakboord. Een heerlijk restaurantje aan het water is wel gebleken! Mooie fijne gerechtjes en ook voor vegatariers genoeg keuze! Het restaurant was wel wat rumoerig maar de bedieding professioneel en vriendelijk. Vooral Zomers is het heerlijk vertoeven op het terras aan het water in de haven van Almere.

4 comments:

  1. Dat ziet er super lekker en gezellig uit! Nog gefeliciteerd met je verjaardag :)

    ReplyDelete
  2. Oooh van je foto's word ik helemaal blij! Wat een heerlijk gevoel stralen ze uit.
    Echt genieten! :)

    Liefs,
    Marieke

    ReplyDelete
  3. Wat ziet het er allemaal bijzonder uit! Vooral dat 1e gerecht, super. Heerlijk he, uit eten (gewoon, om iets te vieren, etc). Lijkt me zeker een aanrader dit restaurant :)

    ReplyDelete